Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
Data : Śr, 1 Kwi 2020
2
Data : Cz, 2 Kwi 2020
3
Data : Pt, 3 Kwi 2020
4
Data : So, 4 Kwi 2020
5
Data : N, 5 Kwi 2020
6
Data : Pn, 6 Kwi 2020
7
Data : Wt, 7 Kwi 2020
8
Data : Śr, 8 Kwi 2020
9
Data : Cz, 9 Kwi 2020
10
Data : Pt, 10 Kwi 2020
11
Data : So, 11 Kwi 2020
12
Data : N, 12 Kwi 2020
13
Data : Pn, 13 Kwi 2020
14
Data : Wt, 14 Kwi 2020
15
Data : Śr, 15 Kwi 2020
16
Data : Cz, 16 Kwi 2020
17
Data : Pt, 17 Kwi 2020
18
Data : So, 18 Kwi 2020
19
Data : N, 19 Kwi 2020
20
Data : Pn, 20 Kwi 2020
21
Data : Wt, 21 Kwi 2020
22
Data : Śr, 22 Kwi 2020
24
Data : Pt, 24 Kwi 2020
25
Data : So, 25 Kwi 2020
26
Data : N, 26 Kwi 2020

 

Plan lekcji

Office 365 - Porady

Rada Rodziców

Dziennik elektroniczny

Biblioteka

RODO

Odwiedź nasz kanał na YouTube - ZSPWK PLAY

Wydarzenia 2012/2013


To metoda planowania, organizowania i oceniania własnej nauki i prezentacji własnego punktu widzenia. Służy ocenie własnej nauki, odpowiedzeniu sobie na pytanie: czy stosuję zdobyte umiejętności w praktyce? List jest formą kontaktu z samym sobą, rozmową o tym co uczeń rozumie, co potrafi i jaki stawia przed sobą zadania na przyszłość- jest to także rodzaj zobowiązania. Uczestnicy czytali listy na zajęciach, słuchali z zaciekawieniem swoich prac, byli zainteresowani obietnicami na kolejny semestr.

{morfeo 141}

Postanowiłam przeprowadzić zajęcia w klasie V z wykorzystaniem metody uczniowie dyskutują i debatują, z jej odmianą ,,za i przeciw”, (w formie rozprawy sądowej), a także drogą odgrywania ról i przygotowania symulacji procesu sądowego.

LEKCJA języka polskiego na podstawie lektury pt.” Romeo i Julia”

"Romeo i Julia" W. Szekspira jest jednym z najsłynniejszych dzieł o miłości. Tragedia dwojga ludzi zakochanych w sobie inspirowała pokolenia do różnych działań. Taki też wpływ miała na uczniów klasy Ia i I b, którzy to po omówieniu lektury zdecydowali się na zainscenizowanie wybranych scen dramatu. Po dobraniu się w grupy przyszedł czas na wybór fragmentu utworu, napisanie krótkiego scenariusza i próby - aż do 7 lutego, kiedy to nastąpił finałowy przegląd. Głównym inicjatorem tych wszystkich działań był nauczyciel języka polskiego , który nad wszystkim czuwał, a następnie z zainteresowaniem oglądał.

Dnia 4 marca 2013 roku został rozstrzygnięty konkurs reklamujący czytanie ulubionych książek .

W konkursie wzięli udział uczniowie szkoły podstawowej i gimnazjum.

1. 13.03.2013r, środa

p. Anastazja Gajewska, sala nr 33, godz.  10.00-10.30

p. Wioletta Szymiec, sala nr 31, godz. 10.40-11.10

2. 18.03.2013r, poniedziałek

p. Monika Sułkowska, sala nr 32, godz. 9.50-10.20

3. 19.03.2013r, wtorek

p. Monika Sułkowska, sala nr 32, godz. 9.50-10.20

4. 21.03.2013r, czwartek

p. Anastazja Gajewska, sala nr 33, godz. 10.00-10.30

p. Wioletta Szymiec, sala nr 31, godz. 10.40-11.10

p. Tomasz Bratek, sala gimnastyczna, godz. 11.20-11.50

Serdecznie zapraszamy