Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
Data : Śr, 1 Sie 2018
2
Data : Cz, 2 Sie 2018
3
Data : Pt, 3 Sie 2018
4
Data : So, 4 Sie 2018
5
Data : N, 5 Sie 2018
6
Data : Pn, 6 Sie 2018
7
Data : Wt, 7 Sie 2018
8
Data : Śr, 8 Sie 2018
9
Data : Cz, 9 Sie 2018
10
Data : Pt, 10 Sie 2018
11
Data : So, 11 Sie 2018
12
Data : N, 12 Sie 2018
13
Data : Pn, 13 Sie 2018
14
Data : Wt, 14 Sie 2018
15
Data : Śr, 15 Sie 2018
16
Data : Cz, 16 Sie 2018
17
Data : Pt, 17 Sie 2018
18
Data : So, 18 Sie 2018
19
Data : N, 19 Sie 2018
20
Data : Pn, 20 Sie 2018
21
Data : Wt, 21 Sie 2018
22
Data : Śr, 22 Sie 2018
23
Data : Cz, 23 Sie 2018
25
Data : So, 25 Sie 2018
26
Data : N, 26 Sie 2018
27
Data : Pn, 27 Sie 2018
28
Data : Wt, 28 Sie 2018
29
Data : Śr, 29 Sie 2018
30
Data : Cz, 30 Sie 2018
31
Data : Pt, 31 Sie 2018

 

Plan lekcji

Office 365 - Porady

Rada Rodziców

Dziennik elektroniczny

Biblioteka

RODO

Odwiedź nasz kanał na YouTube - ZSPWK PLAY

Czy być może, czy nie może
Czy to mi przyśniło się
Że przyjechał piękny książę
By na bal zaprosić mnie?

Lekcje związane z poznawaniem baśni przez uczniów klasy IVa i IV b prowadzone były metodami aktywizującymi. Uczniowie wcielili się w role bohaterów lektury. Zgodna i efektywna współpraca w grupie była powodem zadowolenia uczniów. Zabawa w skojarzenia dostarczyła wielu emocji i wrażeń. Kalambury były dla uczestników balu momentem wytchnienia. Muzyka odegrała znaczącą rolę na lekcji. Wykorzystano walc „The Second Waltz” – André Rieu.
Za zakończenie lekcji dobra wróżka rozdała uczniom dary w postaci serduszek z pozytywnymi cechami, którymi należy kierować się w życiu.
Na zajęciach były kształtowane umiejętności kluczowe takie jak: umiejętność pracy zespołowej, umiejętność sprawnego posługiwania się nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi oraz umiejętność komunikowania się w języku ojczystym.