Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
Data : N, 1 Lip 2018
2
Data : Pn, 2 Lip 2018
3
Data : Wt, 3 Lip 2018
4
Data : Śr, 4 Lip 2018
5
Data : Cz, 5 Lip 2018
6
Data : Pt, 6 Lip 2018
7
Data : So, 7 Lip 2018
8
Data : N, 8 Lip 2018
9
Data : Pn, 9 Lip 2018
10
Data : Wt, 10 Lip 2018
11
Data : Śr, 11 Lip 2018
12
Data : Cz, 12 Lip 2018
13
Data : Pt, 13 Lip 2018
14
Data : So, 14 Lip 2018
15
Data : N, 15 Lip 2018
16
Data : Pn, 16 Lip 2018
17
Data : Wt, 17 Lip 2018
18
Data : Śr, 18 Lip 2018
19
Data : Cz, 19 Lip 2018
20
Data : Pt, 20 Lip 2018
21
Data : So, 21 Lip 2018
22
Data : N, 22 Lip 2018
23
Data : Pn, 23 Lip 2018
24
Data : Wt, 24 Lip 2018
25
Data : Śr, 25 Lip 2018
26
Data : Cz, 26 Lip 2018
27
Data : Pt, 27 Lip 2018
28
Data : So, 28 Lip 2018
29
Data : N, 29 Lip 2018
30
Data : Pn, 30 Lip 2018
31
Data : Wt, 31 Lip 2018

 

Plan lekcji

Office 365 - Porady

Rada Rodziców

Dziennik elektroniczny

Biblioteka

RODO

Odwiedź nasz kanał na YouTube - ZSPWK PLAY

Czy być może, czy nie może
Czy to mi przyśniło się
Że przyjechał piękny książę
By na bal zaprosić mnie?

Lekcje związane z poznawaniem baśni przez uczniów klasy IVa i IV b prowadzone były metodami aktywizującymi. Uczniowie wcielili się w role bohaterów lektury. Zgodna i efektywna współpraca w grupie była powodem zadowolenia uczniów. Zabawa w skojarzenia dostarczyła wielu emocji i wrażeń. Kalambury były dla uczestników balu momentem wytchnienia. Muzyka odegrała znaczącą rolę na lekcji. Wykorzystano walc „The Second Waltz” – André Rieu.
Za zakończenie lekcji dobra wróżka rozdała uczniom dary w postaci serduszek z pozytywnymi cechami, którymi należy kierować się w życiu.
Na zajęciach były kształtowane umiejętności kluczowe takie jak: umiejętność pracy zespołowej, umiejętność sprawnego posługiwania się nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi oraz umiejętność komunikowania się w języku ojczystym.