Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Data : Pn, 14 Lut 2022
15
Data : Wt, 15 Lut 2022
16
Data : Śr, 16 Lut 2022
17
Data : Cz, 17 Lut 2022
18
Data : Pt, 18 Lut 2022
19
Data : So, 19 Lut 2022
20
Data : N, 20 Lut 2022
21
Data : Pn, 21 Lut 2022
22
Data : Wt, 22 Lut 2022
23
Data : Śr, 23 Lut 2022
24
Data : Cz, 24 Lut 2022
25
Data : Pt, 25 Lut 2022
26
Data : So, 26 Lut 2022
27
Data : N, 27 Lut 2022
28

 

Plan lekcji

Office 365 - Porady

Rada Rodziców

Dziennik elektroniczny

Biblioteka

RODO

Odwiedź nasz kanał na YouTube - ZSPWK PLAY

Czy być może, czy nie może
Czy to mi przyśniło się
Że przyjechał piękny książę
By na bal zaprosić mnie?

Lekcje związane z poznawaniem baśni przez uczniów klasy IVa i IV b prowadzone były metodami aktywizującymi. Uczniowie wcielili się w role bohaterów lektury. Zgodna i efektywna współpraca w grupie była powodem zadowolenia uczniów. Zabawa w skojarzenia dostarczyła wielu emocji i wrażeń. Kalambury były dla uczestników balu momentem wytchnienia. Muzyka odegrała znaczącą rolę na lekcji. Wykorzystano walc „The Second Waltz” – André Rieu.
Za zakończenie lekcji dobra wróżka rozdała uczniom dary w postaci serduszek z pozytywnymi cechami, którymi należy kierować się w życiu.
Na zajęciach były kształtowane umiejętności kluczowe takie jak: umiejętność pracy zespołowej, umiejętność sprawnego posługiwania się nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi oraz umiejętność komunikowania się w języku ojczystym.