Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
Data : Pn, 4 Maj 2020
5
Data : Wt, 5 Maj 2020
6
Data : Śr, 6 Maj 2020
7
Data : Cz, 7 Maj 2020
8
Data : Pt, 8 Maj 2020
9
Data : So, 9 Maj 2020
10
Data : N, 10 Maj 2020
11
Data : Pn, 11 Maj 2020
12
Data : Wt, 12 Maj 2020
13
Data : Śr, 13 Maj 2020
14
Data : Cz, 14 Maj 2020
15
Data : Pt, 15 Maj 2020
16
Data : So, 16 Maj 2020
17
Data : N, 17 Maj 2020
18
Data : Pn, 18 Maj 2020
19
Data : Wt, 19 Maj 2020
20
Data : Śr, 20 Maj 2020
21
Data : Cz, 21 Maj 2020
22
Data : Pt, 22 Maj 2020
23
24
25
26
27
28
29
30
31

 

Plan lekcji

Office 365 - Porady

Rada Rodziców

Dziennik elektroniczny

Biblioteka

RODO

Odwiedź nasz kanał na YouTube - ZSPWK PLAY

Czy być może, czy nie może
Czy to mi przyśniło się
Że przyjechał piękny książę
By na bal zaprosić mnie?

Lekcje związane z poznawaniem baśni przez uczniów klasy IVa i IV b prowadzone były metodami aktywizującymi. Uczniowie wcielili się w role bohaterów lektury. Zgodna i efektywna współpraca w grupie była powodem zadowolenia uczniów. Zabawa w skojarzenia dostarczyła wielu emocji i wrażeń. Kalambury były dla uczestników balu momentem wytchnienia. Muzyka odegrała znaczącą rolę na lekcji. Wykorzystano walc „The Second Waltz” – André Rieu.
Za zakończenie lekcji dobra wróżka rozdała uczniom dary w postaci serduszek z pozytywnymi cechami, którymi należy kierować się w życiu.
Na zajęciach były kształtowane umiejętności kluczowe takie jak: umiejętność pracy zespołowej, umiejętność sprawnego posługiwania się nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi oraz umiejętność komunikowania się w języku ojczystym.