1. OSP Wojkowice Kościelne, 2. Górnicze Zakłady Dolomitowe Siewierz, 3. Atelier Barbara Szuksztul - Lenarczyk Siewierz, 4. Sklep z odzieżą damską „Moda Moda”, Siewierz Rynek, 5. Sklep „Bielizna „Night Day”, Siewierz ul. Krakowska, 6. Studio Fryzur "Glamour", Siewierz ul. Krakowska, 7. Salon fryzjerski "Ewa" Rynek, Siewierz, 8. Salon fryzjer.-kosmetyczny „Emotion” Siewierz, 9. Zakład Fotograficzny „Foto –Kocot”, Siewierz, 10. Sklep motoryzacyjny „Auto Części”, Siewierz Rynek , 11. Sklep rowerowy „Bikesport”, Siewierz Rynek, 12. Zegarmistrz, Siewierz ul. Bytomska, 13. TUV NORD Polska Katowice, 14. Hurtownia Papiernicza „Biurowy Świat” Siewierz Rynek, 15. Restauracja MC Donalds Dąbrowa Górnicza POGORIA, 16. Restauracja KFC Dąbrowa Górnicza POGORIA, 17. Kino Helios Dąbrowa Górnicza Pogoria, 18. Centrum Formy Dąbrowa Górnicza, 19. Akademia Sportów Wodnych THREE WATHERS Sonia Borkowska, 20. Oriflame Pani Barbara Bąkowicz i Joanna Dzierżanowska z Boguchwałowic, 21. Koło Gospodyń Wiejskich „Wojkowiczanki” z Wojkowic Kościelnych, 22. Pani Maria Sobczyk - sołtys z Wojkowic Kościelnych, 23. Bar „Kebab” Wojkowice Kościelne, 24. Bar „Grześ” Popczyk Grzegorz i Zofia, 25. Gospodarstwo pstrągowe Zenon Jacek Kaleta w Wojkowicach Kościelnych, 26. Firma „ECODRUK” Paweł Pudo Wojkowice Kościelne, 27. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej PRIMUS Brudzowice, 28. Kwiaciarnia „Frezja” Wojkowice Kościelne, 29. Elektronarzędzia Państwo Kakitek, 30. Hurtownia Papiernicza Sławomir Gwoździewicz, Siewierz, 31. Market „Czapla” Aneta Czapla z Wojkowic Kościelnych, 32. „EKOPIG” Wojkowice Kościelne, 33. Sklep ODIDO Adam Chyla Podwarpie, 34. Radny Naglik Mariusz, 35. Pracownicy i nauczyciele z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych, 36. Sklep Barczewski Janusz - Wojkowice Kościelne, 37. Bar „Pod Kołem” Małgorzata Pycia, 38. Salon Fryzjerski „EFECT” Pani Sylwia Bubel, 39. Państwo Słaboszewscy, 40. Piekarnia „Severiana” z Siewierza, 41. Koło Emerytów Rencistów i Inwalidów z Wojkowic Kościelnych, 42. F.H.U DAMEX Tarnowskie Góry, 43. Firma Handlowa Henryk Milewski – Siewierz, 44. F.H.U „WULKAR” Rafał Knap, 45. Multiagencja Ubezpieczeniowa AXA z Czeladzi, 46. „Unitrans” - Wojkowice Kościelne Sławomir Kacperczyk, 47. Pan Jan Mucha Radny Powiatu Będzińskiego, 48. Aleksander Draus, 49. Teresa Wieczorek, 50. As Vending Sp. z o.o. Żory, 51. Urszula Bednarczyk – agent Pzu z Boguchwałowic, 52. Tadeusz Nikratowicz Wojkowice Kościelne. Oraz Wszystkim darczyńcom indywidualnym Serdecznie Dziękujemy

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

 

Plan lekcji

Office 365

Rada Rodziców

Dziennik elektroniczny

Biblioteka

RODO

Odwiedź nasz kanał na YouTube - ZSPWK PLAY

 Wojkowice Kościelne: Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych

Numer ogłoszenia: 489874 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny , ul. Zachodnia 4, 42-510 Wojkowice Kościelne, woj. śląskie, tel. 32 67 41 053, faks 32 67 41 053.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspwk.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa samorządu terytorialnego.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych stosownie do bieżących potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 nr 136 poz. 914 z późn. zm.), w tym w szczególności:Część 1 - Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych (w tym: mleko, produkty mleczarskie, przetworzone owoce i warzywa, jaja, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso z ryb, różne produkty spożywcze), Część 2 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych,Część 3 - Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych, Część 4 - Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych. WARUNKI WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI:Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7.00 do 8.00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko, a kosztami transportu nie będzie obciążał Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiekcie Zamawiającego.Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów licząc od dnia dostawy. Upoważnieni pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzania zgodności cen z formularzem asortymentowo-cenowym. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych, jakościowych, bądź zbyt krótkiego okresu przydatności do spożycia. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. Dostarczane produkty spożywcze muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być dobrej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów, muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących dobrą jakość.Uwaga! Jeśli w jakiejkolwiek pozycji formularza asortymentowo - cenowego użyto nazwy towarowej, Wykonawca może złożyć ofertę na towar tożsamy lub równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 1a,1b,1c,1d do SIWZ). Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo - cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów żywnościowych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby uczniów i pracowników szkoły uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej (np. wzmożona zachorowalność lub nieobecność uczniów i pracowników szkoły z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych od nauki szkolnej, ferie zimowe i letnie, itp.). Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.51.10.00-3, 15.33.00.00-0, 03.14.25.00-3, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.22.00.00-6, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art.22 ust.1p.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art.22 ust.1p.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art.22 ust.1p.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art.22 ust.1p.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz asortymentowo - cenowy: Część 1 - Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych wg. załącznika 1a do SIWZ1, 2.Formularz asortymentowo - cenowy: Część 2 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych- załącznik nr 1b do SIWZ, 3.Formularz asortymentowo - cenowy: Część 3 - Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych- załącznik nr 1c do SIWZ, 4. Formularz asortymentowo - cenowy: Część 4 - Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych-załącznik nr 1d do SIWZ, 5.Formularz oferty wg. załącznika nr 1 do SIWZ, 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych. Oferta podmiotów występujących wspólnie: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum, porozumienie między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w części III. 4.2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - część XXIV p.2 SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspwk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno-Przedszkolny ul. Zachodnia 4 42-510 Wojkowice Kościelne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny ul. Zachodnia 4 42-510 Wojkowice Kościelne - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych (w tym: mleko, produkty mleczarskie, przetworzone owoce i warzywa, jaja, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso z ryb, różne produkty spożywcze) zgodnie z formularzem - asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik 1a do SIWZ. Artykuły spożywcze powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.51.10.00-3, 15.33.00.00-0, 03.14.25.00-3, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.22.00.00-6, 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych zgodnie z formularzem - asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik 1b do SIWZ. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych zgodnie z formularzem - asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik 1c do SIWZ. Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych zgodnie z formularzem - asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik 1d do SIWZ. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie powinny być dostarczane w koszach plastikowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych i oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też właściwości organoleptyczych. Towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

PLIKI DO POBRANIA: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI