SPONSORZY PIKNIKU INTEGRACYJNEGO 2024 - DZIĘKUJEMY

1. Fasthol Marcin Mirosław. 2. Nemo Świat Rozrywki w Dąbrowie Górniczej. 3. Decathlon. 4. Active Fun Kids Bawilandia DG. 5. Mali Bohaterowie 11- o Listopada 1 Dąbrowa Górnicza. 6. Rybak Anna z Warężyna. 7. Sport poziom 450 z Sosnowca. 8. Kino Helios DG. 9. Klub sportowy TKKF 10 z Będzina. 10. Foto-Kocot Siewierz. 11. Dar-Decor Wojkowice Kościelne. 12. Akademia Piękna Izabela Zięba Wojkowice Kościelne. 13. Emotion Kamila Biały Siewierz salon fryzjerski. 14. Aleksandra Michalska- Korzec. 15. Klaudia Tomczyk z Przeczyc. 16. Nędzyński Adrian spawalnictwo. 17. Skład budowlany Robotnik Przeczyce. 18. Gospodarstwo pstrągowe Joanna i Jacek Kaleta w Wojkowicach Kościelnych. 19. Przedsiębiorstwo Górnicze Produkcyjno-Usługowe i Handlowe Sakop z Bytomia. 20. „Chata u Jana” ul. Ratanice 21, Dabrowa Górnicza. 21. DSE CAR Dominika Sorek. 22. Bartosz Koba. 23. Firma Marelli Aftermarket Poland Katowice. 24. Salon Fryzjerski „EFFECT” Pani Sylwia Bubel. 25. Holistic Therapy Jessica. 26. Przystań Siewierz Jeziorna. 27. Firma Pabud z Wojkowic Kościelnych. 28. Burgery bez ściemy Wojkowice Kościelne. 29. ITS Kubica. 30. Robert Soboń. 31. Justyna Błach. 32. Alpaki z Jury. 33. Jachymczyk Anna. 34. SIERA SPORT - Sierka Robert Siewierz. 35. Młyn Wodny w Okradzionowie Dąbrowa Górnicza. 36. Pani Mariola Chmiest Magia Kwiatów Dąbrowa Górnicza. 37. Elektronarzędzia Państwo Kakitek z Wojkowic Kościelnych. 38. Firma „ECODRUK” Paweł Pudo Wojkowice Kościelne. 39. OSP Wojkowice Kościelne. 40. Firma Okna Młynarski Wojkowice Kościelne. 41. WAHL HOME PRODUCTS. 42. Pro-Wellness Wojkowice Kościelne. 43. Studio Figura Katarzyna Cieślik, ul. Małachowskiego 38, Będzin. 44. Geisha Studio Stylizacji i Urody, ul. Małachowskiego, 39, Będzin. 45. Bar „Pod Kołem” Małgorzata Pycia. 46. Firma Handlowa Henryk Milewski - Siewierz. 47. Zakład Piekarniczo-Cukierniczy Robert Rybak Kłomnice ul. Częstochowska 110 a. 48. Masarnia Borowe J.B Pluta Węglowice ul. Długa 114. 49. Firma Handlowo- Usługowa „ Gloster” sp. z.o.o Zawiercieul. Grunwaldzka 14. 50. Avon Justyna Dydak. 51. Szykszydło Magdalena Widawska. 52. Pan Krystian Kozłowski z Wojkowic Kościelnych. 53. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej PRIMUS Brudzowice. 54. MANUFAKTURA KEBAB Wojkowice Kościelne. 55. Tadeusz Nikratowicz Wojkowice Kościelne. 56. DG-NET S.A. 57. Laser Style Katarzyna Sitek z Wojkowic Kościelnych. 58. Pan Jan Mucha Radny Powiatu Będzińskiego. 59. Restauracja Monami. 60. Monika Dydak Piwonia. 61. Paweł Będkowski Podwarpie. 62. Szot-Kozłowska Sylwia Transport i Spedycja Międzynarodowa Dragon, ul. Ujejska 125e, 42-520 Dąbrowa Górnicza. 63. BUDOMEX CENTRUM Ogrodzeń Tomasz Kasperek. 64. Szkoła Językowa Ekspert Ewa Wylężek Wojkowice Kościelne. 65. Polski Związek Emerytów i Rencistów Wojkowice Kościelne. 66. OSP Tuliszów. 67. Patrycja DB-Fotografia. Oraz Wszystkim darczyńcom indywidualnym Serdecznie Dziękujemy

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

 

Plan lekcji

Office 365 - Porady

Rada Rodziców

Dziennik elektroniczny

Biblioteka

RODO

Odwiedź nasz kanał na YouTube - ZSPWK PLAY

MSCUczniowie klasy 4a Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej – Curie w Wojkowicach Kościelnych w składzie: Oliwia, Julia, Emilia, Natalia, Julia, Emilia, Hania, Roksana, Karina, Aleksander, Miłosz, Szymon, Łukasz, Jakub, Adrian, Alan, Krzysztof, Filip, Wojtek, Jakub wraz z wychowawczynią panią Urszulą Warmuz włączyli się w kampanię „Morska lekcja MSC”.

Wspólnie przygotowali pracę plastyczną na temat „Jak będzie wyglądało życie w morzach i oceanach za 30 lat?”
Kampania MSC ma na celu budowanie świadomości morskiej wśród uczniów. W trakcie zajęć uczniowie dowiedzieli się, jak działania człowieka zmieniają środowisko morskie oraz w jakim stopniu nasze życie zależy od prawidłowego funkcjonowania wszechoceanu. Uczniowie mieli okazję spojrzeć na złożone problemy z różnych perspektyw. Dzięki aktywnej formie „Morska lekcja” pozwoliła przećwiczyć umiejętności w krytycznym myśleniu, dyskusji podpartej argumentami, rozwiązywaniu problemów oraz pracy zespołowej i komunikacji. To szczególnie ważne dla uczniów, którzy cały poprzedni rok szkolny spędzili samotnie przed ekranem komputera.
Za udział w kampanii uczniowie zostali nagrodzeni – otrzymali morskie zeszyty edukacyjne MSC oraz papierowe rybki MSC.
MSC (Marine Stewardship Council) to międzynarodowa organizacja pozarządowa, która powstała, aby zachować dziką naturę oceanów. Walczy z problemem nieodpowiedzialnego rybołówstwa, mającego destrukcyjny wpływ na środowisko naturalne. Dostrzega i nagradza wysiłki tych, którzy starają się chronić zasoby mórz i oceanów. Dba o to, żeby nasze oceany pozostały zdrowe i tętniące życiem, chce, aby kolejne pokolenia również mogły cieszyć się bogactwem ryb i owoców morza. Poprzez współpracę z: rybakami, przetwórcami, sieciami handlowymi i małymi sklepami, producentami, restauracjami oraz wszystkimi tymi, którzy kochają dzikie ryby i owoce morza, zachęca do odpowiedzialnego korzystania z zasobów morskich. Dzięki temu tworzy zrównoważony rynek rybołówstwa, a co ważne wspiera i nagradza rybaków, którzy prowadzą swoje połowy w dobry dla środowiska, zrównoważony sposób.
Gratulujemy uczniom klasy 4a postawy ekologicznej!