Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
Data : Śr, 1 Sie 2018
2
Data : Cz, 2 Sie 2018
3
Data : Pt, 3 Sie 2018
4
Data : So, 4 Sie 2018
5
Data : N, 5 Sie 2018
6
Data : Pn, 6 Sie 2018
7
Data : Wt, 7 Sie 2018
8
Data : Śr, 8 Sie 2018
9
Data : Cz, 9 Sie 2018
10
Data : Pt, 10 Sie 2018
11
Data : So, 11 Sie 2018
12
Data : N, 12 Sie 2018
13
Data : Pn, 13 Sie 2018
14
Data : Wt, 14 Sie 2018
15
Data : Śr, 15 Sie 2018
16
Data : Cz, 16 Sie 2018
17
Data : Pt, 17 Sie 2018
18
Data : So, 18 Sie 2018
19
Data : N, 19 Sie 2018
20
Data : Pn, 20 Sie 2018
21
Data : Wt, 21 Sie 2018
22
Data : Śr, 22 Sie 2018
23
Data : Cz, 23 Sie 2018
25
Data : So, 25 Sie 2018
26
Data : N, 26 Sie 2018
27
Data : Pn, 27 Sie 2018
28
Data : Wt, 28 Sie 2018
29
Data : Śr, 29 Sie 2018
30
Data : Cz, 30 Sie 2018
31
Data : Pt, 31 Sie 2018

 

Plan lekcji

Office 365 - Porady

Rada Rodziców

Dziennik elektroniczny

Biblioteka

RODO

Odwiedź nasz kanał na YouTube - ZSPWK PLAY

Ewaluacja zewnętrzna polega na zebraniu przez zespół wizytatorów obiektywnych informacji na temat jakości pracy szkoły w celu oceny, w jakim stopniu szkoła ta spełnia wymagania określone przez państwo. Ministerstwo Edukacji Narodowej zdefiniowało wymagania dotyczące najróżniejszych dziedzin pracy szkoły: od wyników nauczania, realizacji obowiązującej podstawy programowej, przez rozwijanie aktywności i umiejętności społecznych uczniów, współpracę z rodzicami, po organizację pracy placówki, w tym jej warunki lokalowe i wyposażenie.

 

W naszym przedszkolu do badania wybrano dwa obszary:

  1. Dzieci nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej.
  2. Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne.

Badanie zostało realizowane w dniach 8.11.2017-14.12.2017 przez zespół wizytatorów st. wiz. Iwonę Malewską Drożdż i wiz. Agatę Andruszkiewicz. Badaniem objęto wychowanków, rodziców, nauczycieli. Przeprowadzono wywiad z dyrektorem, przedstawicielem samorządu lokalnego, pracownikami niepedagogicznymi, a także obserwację zajęć i placówki. Na podstawie zebranych danych został sporządzony raport, który jest dostępny na stronie http://www.seo2.npseo.pl/reports/1000156891179_public.pdf

W wyniku badania sformułowano następujące wnioski:

  1. Nauczyciele podczas zajęć stosują zalecane warunki i sposoby realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego, co sprzyja nabywaniu przez dzieci wiadomości i umiejętności, a także wpływa na kształtowanie pożądanych postaw i współpracę w grupie. Wdrażane wnioski z analizy osiągnięć dzieci przyczyniają się do kształtowania samodzielności przedszkolaków i rozbudzania zainteresowań.
  2. Dzieci w przedszkolu czują się bezpiecznie, a relacje między wszystkimi członkami społeczności przedszkolnej są oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Podejmowane działania wychowawcze i profilaktyczne służą eliminowaniu zagrożeń oraz wzmacnianiu właściwych zachowań.

Serdeczne dziękujemy wszystkim, którzy byli zaangażowani  w proces ewaluacji zewnętrznej w naszej szkole.