Zapytanie ofertowe
- Zamawiający:
Zespół Szkolno-Przedszkolny
ul. Zachodnia 4
42-510 Wojkowice Kościelne
NIP: 625-22-25-581
e-mail – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.zspwk.edu.pl
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
- Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018 poz.1980, 2018 ze zm.)
- Przedmiot zamówienia:
Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych stosownie do bieżących potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017 , poz. 149), w tym w szczególności:
Część 1 (załącznik 1a) – Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych (w tym: mleko, produkty mleczarskie, przetworzone owoce i warzywa, jaja, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso z ryb, różne produkty spożywcze) zgodnie z formularzem – asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr. 1a do zapytania ofertowego. Artykuły spożywcze powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych.
Część 2 (załącznik 1b) – Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych zgodnie z formularzem – asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 1b do zapytania ofertowego. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych.
Część 3 (załącznik 1c)– Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych zgodnie z formularzem – asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 1c do zapytania ofertowego. Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych.
Część 4 – Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych zgodnie z formularzem – asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 1d do zapytania ofertowego. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie powinny być dostarczane w koszach plastikowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych i oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też właściwości organoleptyczych. Towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia.
- Realizacja przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7.00 do 8.00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko, a kosztami transportu nie będzie obciążał Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiekcie Zamawiającego. Wykonawca musi zagwarantować termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów nie krótszy niż 75 % okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta, licząc od dnia dostawy. Upoważnieni pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzania zgodności cen z formularzem asortymentowo-cenowym. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych, jakościowych, bądź zbyt krótkiego okresu przydatności do spożycia. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. Dostarczane produkty spożywcze muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być dobrej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów, muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących dobrą jakość. Uwaga! Jeśli w jakiejkolwiek pozycji formularza asortymentowo – cenowego użyto nazwy towarowej, Wykonawca może złożyć ofertę na towar tożsamy lub równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 1a-1d do zapytania ofertowego). Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo - cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów żywnościowych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby uczniów i pracowników szkoły uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej (np. wzmożona zachorowalność lub nieobecność uczniów i pracowników szkoły z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych od nauki szkolnej, ferie zimowe i letnie, itp.). Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty i oświadczenia, które należy dołączyć do oferty:
- Każdy oferent przedkłada wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1
- Każdy oferent przedkłada tylko jedną ofertę na wybraną część lub wybrane części zamówienia wypełniając formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik od 1a do 1d poszczególnych części zamówienia. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę na daną część lub części zamówienia zostanie wyłączony z konkursu ofert z przyczyn formalnych. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
- Oferta winna być sporządzona na drukach - załącznikach do niniejszego zapytania (od załącznika nr 1a do załącznika nr 1d). Ceną ofertową jest cena brutto za poszczególne części zamówienia i winna być podana w PLN cyfrowo i słownie. Cena winna obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach wymienionych w punkcie 3 niniejszego zapytania. Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo - cenowe wg zał. 1a do 1d winny być dołączone do oferty. Zamawiający będzie poprawiał oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe w przedstawionych formularzach z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz omyłki polegające na niezgodności oferty ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający dokona poprawek o których mowa w następującym zakresie: omyłki polegające na błędnym – w stosunku do formularza asortymentowo-cenowego – przyjęciu ilości jednostek miar, nazwy jednostki miary, ilości szacunkowych, omyłki polegające na zdublowaniu poszczególnych pozycji wymienionych w formularzu, omyłki wynikające z działań arytmetycznych na liczbach. Uwaga! Brak jakiejkolwiek pozycji z formularza asortymentowo-cenowego w złożonych przez Wykonawcę formularzach nie będzie poprawiane i skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca może podać tylko jedną cenę za poszczególne części. Oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone.
- Wykonawca wyłonionej oferty zostanie poinformowany telefonicznie.
- Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, podpisując umowę stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wykonawca przedstawiając kosztorys ofertowy tym samym akceptuje wszystkie zapisy w/w umowy.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
- Osoba do kontaktu: Ewa Krzykawska tel. (32) 67 41 053
- Termin i realizacja przedmiotu zamówienia:
od 01.01.2019 roku do 31.12.2019 roku
- Miejsce oraz termin składania ofert:
- Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wojkowicach Kościelnych, ul. Zachodnia 4, 42-510 Wojkowice Kościelne- sekretariat szkoły do dnia 14.12.2018r. do godz. 10.00
- Koperta powinna być oznakowana następująco:
Oferta na dostawę produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych - Część nr ……………………
Nie otwierać przed dniem 14 grudnia 2018 r.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 grudnia 2018 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego.
- Kryteria wyboru oferty: najniższa cena 100%
Załączniki: