SPONSORZY PIKNIKU INTEGRACYJNEGO 2024 - DZIĘKUJEMY

1. Fasthol Marcin Mirosław. 2. Nemo Świat Rozrywki w Dąbrowie Górniczej. 3. Decathlon. 4. Active Fun Kids Bawilandia DG. 5. Mali Bohaterowie 11- o Listopada 1 Dąbrowa Górnicza. 6. Rybak Anna z Warężyna. 7. Sport poziom 450 z Sosnowca. 8. Kino Helios DG. 9. Klub sportowy TKKF 10 z Będzina. 10. Foto-Kocot Siewierz. 11. Dar-Decor Wojkowice Kościelne. 12. Akademia Piękna Izabela Zięba Wojkowice Kościelne. 13. Emotion Kamila Biały Siewierz salon fryzjerski. 14. Aleksandra Michalska- Korzec. 15. Klaudia Tomczyk z Przeczyc. 16. Nędzyński Adrian spawalnictwo. 17. Skład budowlany Robotnik Przeczyce. 18. Gospodarstwo pstrągowe Joanna i Jacek Kaleta w Wojkowicach Kościelnych. 19. Przedsiębiorstwo Górnicze Produkcyjno-Usługowe i Handlowe Sakop z Bytomia. 20. „Chata u Jana” ul. Ratanice 21, Dabrowa Górnicza. 21. DSE CAR Dominika Sorek. 22. Bartosz Koba. 23. Firma Marelli Aftermarket Poland Katowice. 24. Salon Fryzjerski „EFFECT” Pani Sylwia Bubel. 25. Holistic Therapy Jessica. 26. Przystań Siewierz Jeziorna. 27. Firma Pabud z Wojkowic Kościelnych. 28. Burgery bez ściemy Wojkowice Kościelne. 29. ITS Kubica. 30. Robert Soboń. 31. Justyna Błach. 32. Alpaki z Jury. 33. Jachymczyk Anna. 34. SIERA SPORT - Sierka Robert Siewierz. 35. Młyn Wodny w Okradzionowie Dąbrowa Górnicza. 36. Pani Mariola Chmiest Magia Kwiatów Dąbrowa Górnicza. 37. Elektronarzędzia Państwo Kakitek z Wojkowic Kościelnych. 38. Firma „ECODRUK” Paweł Pudo Wojkowice Kościelne. 39. OSP Wojkowice Kościelne. 40. Firma Okna Młynarski Wojkowice Kościelne. 41. WAHL HOME PRODUCTS. 42. Pro-Wellness Wojkowice Kościelne. 43. Studio Figura Katarzyna Cieślik, ul. Małachowskiego 38, Będzin. 44. Geisha Studio Stylizacji i Urody, ul. Małachowskiego, 39, Będzin. 45. Bar „Pod Kołem” Małgorzata Pycia. 46. Firma Handlowa Henryk Milewski - Siewierz. 47. Zakład Piekarniczo-Cukierniczy Robert Rybak Kłomnice ul. Częstochowska 110 a. 48. Masarnia Borowe J.B Pluta Węglowice ul. Długa 114. 49. Firma Handlowo- Usługowa „ Gloster” sp. z.o.o Zawiercieul. Grunwaldzka 14. 50. Avon Justyna Dydak. 51. Szykszydło Magdalena Widawska. 52. Pan Krystian Kozłowski z Wojkowic Kościelnych. 53. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej PRIMUS Brudzowice. 54. MANUFAKTURA KEBAB Wojkowice Kościelne. 55. Tadeusz Nikratowicz Wojkowice Kościelne. 56. DG-NET S.A. 57. Laser Style Katarzyna Sitek z Wojkowic Kościelnych. 58. Pan Jan Mucha Radny Powiatu Będzińskiego. 59. Restauracja Monami. 60. Monika Dydak Piwonia. 61. Paweł Będkowski Podwarpie. 62. Szot-Kozłowska Sylwia Transport i Spedycja Międzynarodowa Dragon, ul. Ujejska 125e, 42-520 Dąbrowa Górnicza. 63. BUDOMEX CENTRUM Ogrodzeń Tomasz Kasperek. 64. Szkoła Językowa Ekspert Ewa Wylężek Wojkowice Kościelne. 65. Polski Związek Emerytów i Rencistów Wojkowice Kościelne. 66. OSP Tuliszów. 67. Patrycja DB-Fotografia. Oraz Wszystkim darczyńcom indywidualnym Serdecznie Dziękujemy

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

 

Plan lekcji

Office 365 - Porady

Rada Rodziców

Dziennik elektroniczny

Biblioteka

RODO

Odwiedź nasz kanał na YouTube - ZSPWK PLAY

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Siewierz/Zespół Szkolno – Przedszkolny w Wojkowicach Kościelnych

ul. Zachodnia 4

42-510 Wojkowice Kościelne

NIP: 625-222-55-81

2. Tryb udzielenia zamówienia:

Zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.


3.  Przedmiot zamówienia:

Pełnienie funkcji Koordynatora projektu Zastosowanie e-learningu w nauczaniu i samokształceniu nauczycieli z ZSP w Wojkowicach Kościelnych, w tym w szczególności:

- koordynowanie działań projektowych,
- nadzór nad prawidłową realizacją projektu i finansami,

- kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu i wnioskiem o dofinansowanie oraz przepisami krajowymi i unii europejskiej,

- nadzór nad pracą zespołu projektowego, podwykonawcami realizującymi zadania w ramach projektu,

- prowadzenie promocji projektu,

- przeprowadzenie rekrutacji uczestników projektu,

- organizacja szkoleń,

- prowadzenie biura projektu,

- gromadzenie dokumentacji projektu,

- wypełnienie formularzy PEFS

- analiza ankiet i raport końcowy,

- współpraca z Instytucją Pośredniczącą w zakresie realizowanego projektu,

- utrzymywanie kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej,

- kontrola wydatkowania środków zgodnie z umową o dofinansowanie

oraz wykonywanie innych działań mających na celu prawidłową realizację projektu.

Praca na umowę zlecenie w wymiarze średnio 30 godzin miesięcznie przez okres 6 miesięcy.


Projekt Zastosowanie e-learningu w nauczaniu i samokształceniu nauczycieli z ZSP Wojkowicach Kościelnych otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty a tym samym wynagrodzenie Koordynatora projektu jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


4. Wymagania względem Wykonawcy:

- posiadanie wykształcenia wyższego,

- posiadanie minimum 2 letniego stażu pracy,

- znajomość przepisów prawa oświatowego,

- znajomość wytycznych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki


Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie ze swoją największą wiedzą i z należytą starannością oraz terminowo.



5. Termin i warunki wykonania przedmiotu zamówienia:

od 1 września 2013 roku do 28 lutego 2013 roku.


6. Warunki udziału w postępowaniu i wymagane dokumenty:

Wykonawca złoży ofertę cenową w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego zawierającą kwotę brutto za godzinę za wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczenie o znajomości przepisów z zakresu prawa oświatowego i wytycznych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, CV wraz z deklaracją uczestnictwa w projekcie i zgodą na przetwarzanie danych osobowych) oraz inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w punkcie 4.


Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi:

- comiesięcznie w terminie 14 dni od dnia przekazania Rachunku Zamawiającemu wraz z  ewidencją godzin pracy zaangażowanych w realizację zadań w ramach zawartej umowy (karta czasu pracy) na rachunek wskazany przez Wykonawcę.


7. Miejsce oraz termin składania ofert:

Oferty należy przesłać pocztą pocztową na adres Zamawiającego  lub faksem na numer 326741053
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 września 2013 roku do godziny 14.00


8. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena – 100%

Osoba do kontaktów Aleksandra Młynarska tel. 326741053


Do pobrania:

Zapytanie

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2