Wojkowice Kościelne, dnia 24 września 2013 roku
Wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Siewierz/Zespół Szkolno – Przedszkolny w Wojkowicach Kościelnych
ul. Zachodnia 4
42-510 Wojkowice Kościelne
NIP: 625-222-55-81
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Przedmiot zamówienia:
Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji projektu Zastosowanie e-learningu w nauczaniu
i samokształceniu dla nauczycieli z ZSP w Wojkowicach Kościelnych, w tym:
- tablicy interaktywnej z oprogramowaniem wraz montażem i konfiguracją sprzętu.
Minimalne parametry tablicy interaktywnej z oprogramowaniem:
- Tablica w technologii dotykowej – obsługa za pomocą palca lub dowolnego wskaźnika;
- Przekątna minimum 79’’;
- Powierzchnia: ceramiczna, sucho ścieralna, magnetyczna;
- Wymiary całkowite 175 x 124 cm;
- Obszar roboczy 169 x 115 cm;
- Komunikacja z PC: port USB;
- Technologia: Optyka z podczerwienią;
- Rozdzielczość: 32800 x 32800;
- Grubość tablicy max: 5 cm;
- Gwarancja minimum 2 lata.
Dostarczony sprzęt powinien mieć możliwość połączenia ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego.
Dostarczony sprzęt winien być nowy, wolny od wad fabrycznych.
Projekt Zastosowanie e-learningu w nauczaniu i samokształceniu nauczycieli z ZSP w Wojkowicach Kościelnych otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty a tym samym wynagrodzenie za dostawę wyżej wymienionego sprzętu jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
4. Wymagania względem Wykonawcy:
- Do momentu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego ryzyko uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia spoczywa na Dostawcy.
- Dostawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie. Termin gwarancji wyniesie co najmniej 24 miesiące i liczy się od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
- Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi jednorazowo w terminie 30 dni od dnia przekazania rachunku Zamawiającemu na rachunek wskazany przez Dostawcę.
- Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku opóźnienia Dostawcy
w dostarczeniu przedmiotu umowy wynoszącego co najmniej 3 dni.
5. Termin i warunki wykonania przedmiotu zamówienia:
do 15 października 2013 roku.
6. Warunki udziału w postępowaniu i wymagane dokumenty:
Wykonawca złoży ofertę cenową w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego zawierającą kwotę brutto za dostawę sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia.
7. Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy przesłać pocztą pocztową na adres Zamawiającego lub faksem na numer 326741053
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 października 2013 roku do godziny 10.00
8. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena – 100%
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Osoba do kontaktów Robert Machura tel. 326741053
Do pobrania: