SPONSORZY PIKNIKU INTEGRACYJNEGO 2024 - DZIĘKUJEMY

1. Fasthol Marcin Mirosław. 2. Nemo Świat Rozrywki w Dąbrowie Górniczej. 3. Decathlon. 4. Active Fun Kids Bawilandia DG. 5. Mali Bohaterowie 11- o Listopada 1 Dąbrowa Górnicza. 6. Rybak Anna z Warężyna. 7. Sport poziom 450 z Sosnowca. 8. Kino Helios DG. 9. Klub sportowy TKKF 10 z Będzina. 10. Foto-Kocot Siewierz. 11. Dar-Decor Wojkowice Kościelne. 12. Akademia Piękna Izabela Zięba Wojkowice Kościelne. 13. Emotion Kamila Biały Siewierz salon fryzjerski. 14. Aleksandra Michalska- Korzec. 15. Klaudia Tomczyk z Przeczyc. 16. Nędzyński Adrian spawalnictwo. 17. Skład budowlany Robotnik Przeczyce. 18. Gospodarstwo pstrągowe Joanna i Jacek Kaleta w Wojkowicach Kościelnych. 19. Przedsiębiorstwo Górnicze Produkcyjno-Usługowe i Handlowe Sakop z Bytomia. 20. „Chata u Jana” ul. Ratanice 21, Dabrowa Górnicza. 21. DSE CAR Dominika Sorek. 22. Bartosz Koba. 23. Firma Marelli Aftermarket Poland Katowice. 24. Salon Fryzjerski „EFFECT” Pani Sylwia Bubel. 25. Holistic Therapy Jessica. 26. Przystań Siewierz Jeziorna. 27. Firma Pabud z Wojkowic Kościelnych. 28. Burgery bez ściemy Wojkowice Kościelne. 29. ITS Kubica. 30. Robert Soboń. 31. Justyna Błach. 32. Alpaki z Jury. 33. Jachymczyk Anna. 34. SIERA SPORT - Sierka Robert Siewierz. 35. Młyn Wodny w Okradzionowie Dąbrowa Górnicza. 36. Pani Mariola Chmiest Magia Kwiatów Dąbrowa Górnicza. 37. Elektronarzędzia Państwo Kakitek z Wojkowic Kościelnych. 38. Firma „ECODRUK” Paweł Pudo Wojkowice Kościelne. 39. OSP Wojkowice Kościelne. 40. Firma Okna Młynarski Wojkowice Kościelne. 41. WAHL HOME PRODUCTS. 42. Pro-Wellness Wojkowice Kościelne. 43. Studio Figura Katarzyna Cieślik, ul. Małachowskiego 38, Będzin. 44. Geisha Studio Stylizacji i Urody, ul. Małachowskiego, 39, Będzin. 45. Bar „Pod Kołem” Małgorzata Pycia. 46. Firma Handlowa Henryk Milewski - Siewierz. 47. Zakład Piekarniczo-Cukierniczy Robert Rybak Kłomnice ul. Częstochowska 110 a. 48. Masarnia Borowe J.B Pluta Węglowice ul. Długa 114. 49. Firma Handlowo- Usługowa „ Gloster” sp. z.o.o Zawiercieul. Grunwaldzka 14. 50. Avon Justyna Dydak. 51. Szykszydło Magdalena Widawska. 52. Pan Krystian Kozłowski z Wojkowic Kościelnych. 53. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej PRIMUS Brudzowice. 54. MANUFAKTURA KEBAB Wojkowice Kościelne. 55. Tadeusz Nikratowicz Wojkowice Kościelne. 56. DG-NET S.A. 57. Laser Style Katarzyna Sitek z Wojkowic Kościelnych. 58. Pan Jan Mucha Radny Powiatu Będzińskiego. 59. Restauracja Monami. 60. Monika Dydak Piwonia. 61. Paweł Będkowski Podwarpie. 62. Szot-Kozłowska Sylwia Transport i Spedycja Międzynarodowa Dragon, ul. Ujejska 125e, 42-520 Dąbrowa Górnicza. 63. BUDOMEX CENTRUM Ogrodzeń Tomasz Kasperek. 64. Szkoła Językowa Ekspert Ewa Wylężek Wojkowice Kościelne. 65. Polski Związek Emerytów i Rencistów Wojkowice Kościelne. 66. OSP Tuliszów. 67. Patrycja DB-Fotografia. Oraz Wszystkim darczyńcom indywidualnym Serdecznie Dziękujemy

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

 

Plan lekcji

Office 365 - Porady

Rada Rodziców

Dziennik elektroniczny

Biblioteka

RODO

Odwiedź nasz kanał na YouTube - ZSPWK PLAY

REGULAMIN „BUDŻETU UCZNIOWSKIEGO 2023” ORGANIZOWANEGO PRZEZ RADĘ RODZICÓW ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W WOJKOWICACH KOŚCIELNYCH

 § 1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady organizacji oraz rozstrzygania zadania pod nazwą „Budżet Uczniowski 2023” mającego na celu sfinansowanie zakupu dodatkowego wyposażenia dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych.
  2. Organizatorem zadania jest Rada Rodziców Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
    w Wojkowicach Kościelnych.
  3. Celem zadania jest pobudzenie samorządności wśród uczniów, poprzez powierzenie
    im identyfikacji potrzeb ogółu uczniów, organizacji działań promocyjnych zgłoszonych projektów w ramach zadania i działań pro frekwencyjnych przed głosowaniem
    nad projektami „Budżetu Uczniowskiego 2023”.
  4. Określa się wysokość budżetu zadania do limitu kwotowego 4 000,00 złotych. Zakłada się wybór minimum 1 projektu do realizacji.
  5. Konkurs organizowany jest na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych.

§ 2

Zasady zgłoszeń projektów

  1. Uczniowie mogą zgłaszać własne propozycje projektów - zakupu dodatkowego wyposażenia, które będzie służyć ogółowi społeczności uczniowskiej.
  2. Zgłoszenie projektów może być dokonane przez:
    1. Samorząd Uczniowski Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych
      (w porozumieniu z nauczycielem pełniącym funkcję opiekuna);
    2. Samorząd klasowy (tzw. trójka klasowa), w porozumieniu z wychowawcą klasy;
    3. Grupę min. 3 uczniów (osoby mogą być z różnych klas), pod nadzorem wybranego nauczyciela.
  3. Zgłaszający mogą przesłać więcej niż jedną propozycję projektu, każde jako osobne zgłoszenie.
  4. Zgłoszenia propozycji mogą być dokonywane w terminie do 17 kwietnia 2023 r., w formie elektronicznej (e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) bądź pisemnie (za pośrednictwem sekretariatu szkoły).
  5. Zgłoszenie projektu powinno zawierać:
    1. dane uczniów (osób zgłaszających),
    2. dane nauczyciela nadzorującego,
    3. nazwę projektu,
    4. zwięzły opis projektu;
    5. proponowaną lokalizację dla planowanego wyposażenia;
    6. uzasadnienie jak projekt służyć będzie ogółowi społeczności uczniowskiej;
    7. w miarę możliwości szacunkowy budżet (np. na podstawie ofert cenowych ze sklepów internetowych bądź stacjonarnych).
  6. Organizator zadania może poprosić zgłaszających projekt o jego uzupełnienie, doprecyzowanie, za pośrednictwem nauczyciela nadzorującego.
  7. Otrzymane zgłoszenia projektów zostaną zweryfikowane przez Dyrekcję Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych, celem potwierdzenia
    możliwości ich realizacji.
  8. W przypadku projektów, które zostały zweryfikowane negatywnie, Organizator przesyła Zgłaszającym uzasadnienie, za pośrednictwem nauczyciela nadzorującego.
  9. Organizator publikuje listę projektów pozytywnie zweryfikowanych w terminie
    do 21 kwietnia 2023 roku, za pośrednictwem ogłoszenia na tablicach informacyjnych
    w szkole oraz przez Internet (strona internetowa szkoły, profil w mediach społecznościowych, mobiDziennik).

 § 3

Zasady promowania projektów

  1. Zgłaszający, których projekt został pozytywnie zweryfikowany, mogą we własnym zakresie promować swoją inicjatywę.
  2. Zgłaszający prowadzą działania promocyjne, w porozumieniu z nauczycielem nadzorującym (tj. za jego wiedzą i zgodą co do treści i formy podejmowanych aktywności).
  3. Działania promocyjne mogą być prowadzone m.in. poprzez:
    1. plakaty zachęcające do głosowania na dany projekt (w wersji papierowej);
    2. publikację infografiki na profilu szkoły w mediach społecznościowych;
    3. ulotki informacyjne;
    4. spotkania informacyjne z ogółem uczniów;
    5. pozostałe aktywności wg pomysłowości Zgłaszających.
  4. Działania promocyjne mogą być prowadzone od 21 do 28 kwietnia 2023 r., tj. od dnia ogłoszenia listy projektów zweryfikowanych pozytywnie do dnia głosowania.
  5. Zgłaszający prowadzący działania promocyjne, jest zobowiązany we własnym zakresie usunąć materiały reklamowe z terenu Szkoły, do dnia 11 maja 2023 roku.

 § 4

Zasady przeprowadzania głosowania nad projektami

  1. Organizator, w porozumieniu z Samorządem Uczniowskim Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych, organizuje procedurę głosowania nad projektami pozytywnie zweryfikowanymi.
  2. Ustala się termin głosowania na dzień 28 kwietnia 2023 r. Jeśli głosowanie – z przyczyn niezależnych od Organizatora - byłoby niemożliwe w ten dzień, ustalony zostanie nowy termin, jednak nie później niż do dnia 11 maja 2023 r.
  3. W głosowaniu mogą brać udział wszyscy uczniowie Szkoły, głosowanie jest dobrowolne.
  4. Głosowanie odbywa się stacjonarnie.
  5. Każdy uczeń może głosować tylko jeden raz – pobranie karty do głosowania jest potwierdzone przez złożenie podpisu na liście uczniów upoważnionych do głosowania.
  6. W ramach głosowania uczeń może wybrać maksymalnie 1 projekt z listy projektów pozytywnie zweryfikowanych.
  7. Głosowanie jest tajne (oddanie głosu na bezimiennej karcie do głosowania) i równe
    (głos każdego ucznia jest tak samo ważny).
  8. Wzór karty do głosowania określa Organizator, karta zawiera instrukcję jej wypełnienia.
  9. Projekty na karcie do głosowania są ułożone alfabetycznie, wg nazw projektów określonych przez Zgłaszających. Na karcie nie znajdują się żadne inne informacje o projekcie poza jego nazwą.
  10. Uczniowie wypełnioną kartę do głosowania wrzucają do urny wyborczej, która zostaje zamknięta przez cały czas trwania głosowania.
  11. Powołuje się Komisję ds. głosowania, w skład której wchodzą przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego oraz nauczyciel będący opiekunem samorządu. Organizator może wyznaczyć do komisji swojego przedstawiciela (rodzic nadzorujący procedurę głosowania
    i liczenia wyników).
  12. Komisja ds. głosowania sporządza protokół z głosowania, którego wzór określa Organizator. Na podstawie protokołu ustala się ranking projektów, malejąco według ilości uzyskanych głosów.
  13. Do realizacji zostaną skierowane projekty, które mają najwyższe miejsca w rankingu (uzyskały najwięcej głosów uczniów), przy uwzględnieniu szacowanej wartości kwotowej projektu. Realizacji będą podlegać projekty do osiągnięcia limitu kwotowego
    4 000,00 złotych (minimum 1 projekt).

Przykład:

Najwięcej głosów uzyskały kolejno projekty A (koszt: 3 000,00 złotych),
B (koszt: 2 000,00 złotych) oraz C (koszt: 1 000,00 PLN). Do realizacji zostaną więc wybrane projekty A oraz C, które łącznie wyczerpują limit kwotowy 4 000,00 PLN. Realizacja projektu B jest w tej sytuacji niemożliwa, gdyż łączna wartość projektów przekroczyłaby ustalony limit kwotowy dla całego Budżetu Uczniowskiego 2023.

 

  1. Organizator publikuje wyniki głosowania, za pośrednictwem ogłoszenia na tablicach informacyjnych w szkole oraz przez Internet (strona internetowa szkoły, profil w mediach społecznościowych, mobiDziennik), do dnia 11 maja 2023 roku.

 § 5

Realizacja projektów wybranych w głosowaniu

  1. Organizator, w porozumieniu z Samorządem Uczniowskim Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych, organizuje procedurę zakupu i dostawy dodatkowego wyposażenia wskazanego w projektach wybranych w głosowaniu.
  2. W miarę możliwości organizacyjnych oraz dostępności towaru, zakłada się dostawy wyposażenia do końca roku szkolnego 2022/2023.
  3. Organizator, w porozumieniu ze Zgłaszającym, może dokonać nieznacznych zmian
    w zamówieniu wyposażenia określonego projektem wybranym w głosowaniu (w sytuacji braku dostępności towaru, wydłużonego okresu jego dostawy, zmiany cen, etc).
  4. Organizator będzie informował o dostawie wyposażenia, za pośrednictwem ogłoszenia
    na tablicach informacyjnych w szkole oraz przez Internet (strona internetowa szkoły, profil w mediach społecznościowych, mobiDziennik).
  5. Zgłaszający projekt mogą podjąć się dodatkowych aktywności mających na celu promowanie wśród uczniów użytkowania nowego wyposażenia, w tym przeprowadzić mini-konkursy lub instruktaż użytkowania. Organizator, w miarę możliwości finansowych, wesprze najciekawsze działania promocyjne Zgłaszającego.

 § 6

Postanowienia końcowe

  1. W przypadku pozyskania przez Organizatora dodatkowych środków finansowych, dopuszcza się możliwość zrealizowania większej ilości projektów, wg kolejności określonej przez ranking na podstawie protokołu sporządzonego przez Komisję ds. głosowania.
  2. Zastrzega się możliwość wcześniejszego zakończenia lub odwołania zadania pod nazwą „Budżet Uczniowski 2023”, z przyczyn które nie były możliwe wcześniej do przewidzenia przez Organizatora.
  3. W sytuacjach spornych i nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, decyzję podejmuje Organizator w porozumieniu z Dyrekcją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych.

 

Opublikowano dnia: 31 marca 2023 r.