Wojkowice Kościelne, dnia 24 września 2013 roku

Wg rozdzielnika

Zapytanie ofertowe

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Siewierz/Zespół Szkolno – Przedszkolny w Wojkowicach Kościelnych

ul. Zachodnia 4

42-510 Wojkowice Kościelne

NIP: 625-222-55-81

2. Tryb udzielenia zamówienia:

Zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.  Przedmiot zamówienia:

Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji projektu Zastosowanie e-learningu w nauczaniu
i samokształceniu dla nauczycieli z ZSP w Wojkowicach Kościelnych, w tym:

-  tablicy interaktywnej z oprogramowaniem wraz montażem i konfiguracją sprzętu.

Minimalne parametry tablicy interaktywnej z oprogramowaniem:

  • Tablica w technologii dotykowej – obsługa za pomocą palca lub dowolnego wskaźnika;
  • Przekątna minimum 79’’;
  • Powierzchnia: ceramiczna, sucho ścieralna, magnetyczna;
  • Wymiary całkowite 175 x 124 cm;
  • Obszar roboczy 169 x 115 cm;
  • Komunikacja z PC: port USB;
  • Technologia: Optyka z podczerwienią;
  • Rozdzielczość: 32800 x 32800;
  • Grubość tablicy max: 5 cm;
  • Gwarancja minimum 2 lata.


Dostarczony sprzęt powinien mieć możliwość połączenia ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego.

Dostarczony sprzęt winien być nowy, wolny od wad fabrycznych.

Projekt Zastosowanie e-learningu w nauczaniu i samokształceniu nauczycieli z ZSP w Wojkowicach Kościelnych  otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty a tym samym wynagrodzenie za dostawę wyżej wymienionego sprzętu jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

4. Wymagania względem Wykonawcy:

- Do momentu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego ryzyko uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia spoczywa na Dostawcy.

- Dostawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie. Termin gwarancji wyniesie co najmniej 24 miesiące i liczy się od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

- Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi jednorazowo w terminie 30 dni od dnia przekazania rachunku Zamawiającemu na rachunek wskazany przez Dostawcę.

- Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku opóźnienia Dostawcy
w dostarczeniu przedmiotu umowy wynoszącego co najmniej 3 dni.

5. Termin i warunki wykonania przedmiotu zamówienia:

do 15 października 2013 roku.

6. Warunki udziału w postępowaniu i wymagane dokumenty:

Wykonawca złoży ofertę cenową w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego zawierającą kwotę brutto za dostawę sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia.

7. Miejsce oraz termin składania ofert:

Oferty należy przesłać pocztą pocztową na adres Zamawiającego  lub faksem na numer 326741053
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 października 2013 roku do godziny 10.00

8. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena – 100%

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Osoba do kontaktów Robert Machura tel. 326741053

Do pobrania:

Zapytanie

Załącznik nr 1