Pn Wt Śr Cz Pt So N

RODO

Odwiedź nasz kanał na YouTube - ZSPWK PLAY

Wydarzenia 2016/2017

10 czerwca cała społeczność szkolna i lokalna Wojkowic Kościelnych miała okazję spotkać się na X Pikniku Integracyjnym „Poznajmy się lepiej”- przygotowanym przez nauczycieli, uczniów i rodziców Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych. W dobrych nastrojach (mimo początkowo deszczowej pogody) wszyscy spotkali się na wcześniej przygotowanym placu przed remizą OSP. Na wszystkich czekało wiele ciekawych atrakcji i niespodzianek. Artystyczne prezentacje przedstawili starsi i młodsi uczniowie - zaczynając od przedszkolaków, uczniów klas młodszych, solistów starszych i gimnazjalistów. Program artystyczny wzbogacony został także koncertem Młodzieżowej Orkiestry Dętej „Strażak” z Wojkowic Kościelnych.

W dniach 15 - 19 maja gościliśmy w naszej szkole zaprzyjaźnionych uczniów z węgierskiego miasta Edeleny. 22 uczniów zamieszkało w tych dniach w domach uczniów naszej szkoły poznając polskie tradycje i zwyczaje. Harmonogram pobytu był bardzo napięty. We wtorek poranek – 16 maja - pojechaliśmy do Siewierza. Tam nasi goście mieli okazję poznać kulturę, tradycję i historię naszej gminy i zwiedzić Izbę Tradycji, kościół Św. Macieja oraz Zamek Biskupów.

1-go czerwca przedszkolaki z grupy „Motylki” wspólnie z rodzicami oraz wychowawcą grupy świętowały Dzień Mamy i Taty połączony z Dniem dziecka.

Wambierzyce – Szczeliniec Wielki – Duszniki Zdrój – Skalne Miasto i ZOO Safari w Czechach – Kotlina Kłodzka – Złoty Stok

Naszą wycieczkę rozpoczęliśmy od zwiedzania Wambierzyc, gdzie zobaczyliśmy Sanktuarium Matki Bożej oraz podziwialiśmy Bożonarodzeniową Ruchomą Szopkę i  panoramę miasta. Następnie udaliśmy się na Szczeliniec Wielki, który jest najwyższym szczytem Gór Stołowych, najatrakcyjniejszym i najczęściej odwiedzanym miejscem. Na samym szczycie było cudownie a widoki przepiękne, zobaczyliśmy stamtąd  sąsiednie pasma górskie i pobliskie wsie. W godzinach popołudniowych dotarliśmy do Duszników Zdrój. Po zakwaterowaniu się i zjedzeniu obiadokolacji  udaliśmy się na spacer po mieście, podczas którego obejrzeliśmy atrakcyjne miejsca w Dusznikach, m.in. Muzeum Papiernictwa, Dworek im. F. Chopina i Park Zdrojowy.

31 maja 2017r. Kamil Klecz wziął udział w gminnym konkursie historycznym „Siewierska Straż Pożarna”.